wtorek, 23 lutego 2016



 Jaka jest Mer?

Więc tak, tą notkę chciałabym przeznaczyć na przybliżenie wam Mer.


Mer to moja najlepsza przyjaciółka, która zawsze mnie wspiera bez względu na wszystko. Pomaga mi ze StrongMan. Wywołuje u mnie uśmiech nawet w tych najcięższych chwilach. Wie o mnie dosłownie wszystko (zna mnie czasami lepiej niż ja sama siebie). Jesteśmy jak siostry chociaż nie mamy na wszystkie tematy  takiego samego zdania, wręcz przeciwnie mamy zupełnie odmienne charaktery i spojrzenie na świat, ale mimo wszystko świetnie się dogadujemy. Więc jeśli ktoś się was spyta czy przeciwieństwa mogą się dogadać odpowiedzcie: TAK!!!


Nieraz byłam na nią zła, bo często broni StrongMan, ale jeśli on coś mi zrobi to już nie ma życia (to jest moja kochana Mer). Wydaję mi się czasami, że SM nie jest Mer obojętny, chociaż ona się tego wypiera… myślę, że gdyby coś do niego czuła powiedziałaby mi o tym (chyba)… nie?

  
Ogólnie rzecz biorąc Mer jest:


- prześliczna, ma bardzo wyjątkowy typ urody

- miła i zabawna

- mega utalentowana

- pomocna i zaradna

- bardzo kreatywna

- i zdecydowanie niezastąpiona


Kochani piszcie koniecznie czy macie też tak bliskie osoby. Jacy są wasi przyjaciele i jak sobie radzicie z kłótniami.


Girl Online


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz