środa, 17 lutego 2016



 Moja pierwsza notka!!!

Hej, myślę, że spora część osób wie dlaczego „Girl Online”… Do rozpoczęcia bloga, zainspirowała mnie znana youtuberka Zoe Sugg i jej książka tytułowa „Girl Online”. Na pewno poszczególne osoby będą uważać, że skopiowałam tą nazwę, ale co w tym złego, że znajdujemy sobie autorytety i inspiracje?


Każdy z nas na 100% ma jakiś autorytet, moim jest Zoella (Zoe Sugg) i wiele innych. Oczywiście na tym blogu wykażę trochę swojej kreatywności, hahahaha.

Krótka notka wiem, ale jak na początek wystarczy. Chciałam wnieść temat inspiracji. Piszcie w komentarzach czym wy się inspirujecie i kto jest waszym autorytetem. Kolejną notkę postaram się napisać jeszcze dzisiaj. Jeśli macie do mnie jakieś pytania lub chcielibyście poruszyć jakieś tematy piszcie śmiało! J (Chociaż zapewne nie ma was tam za dużo, hahahaha) <3

Girl Online


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz